Samen dromen, durven en doen!

We dromen groot, we beginnen klein

Ontwikkeling - uitdaging, innovatie, creativiteit
Wij vinden het belangrijk dat kinderen onderwijs krijgen dat aansluit bij de maatschappij van nu én de toekomst. We bieden eigentijds en innovatief onderwijs, waarbij de kinderen veel kennis en vaardigheden opdoen. Er is aandacht voor leren leren, plannen en organiseren. We sluiten aan bij het niveau van het kind en werken van daaruit verder. Zo dagen we uit, maar overvragen we niet.

Wat betekent dit voor jou?
Ontwikkeling vinden wij natuurlijk heel belangrijk. Van groep 1 tot en met groep 8 doe je een heleboel kennis en vaardigheden op. Dit leer je in kleine stapjes. We kijken op welk niveau je zit en helpen je steeds een stapje verder. Zo blijft leren en ontwikkelen voor iedereen leuk!

Wie zich veilig voelt, durft alles

Veiligheid - vertrouwen, respect, structuur
Wie zich veilig voelt, kan de wereld aan! Wij zijn een Vreedzame School en hebben veel aandacht voor de sociaal-emotionele ontwikkeling. We werken vanuit vertrouwen en respect en zorgen goed voor elkaar. Door onze veilige structuur, creëren wij een basis van waaruit ieder kind zich kan ontwikkelen.

Wat betekent dit voor jou?
Wie zich veilig voelt, kan de wereld aan! Wij zijn een Vreedzame School. We praten regelmatig over gevoelens, hoe we met elkaar omgaan en hoe we conflicten op een win-winmanier kunnen oplossen. Hierbij is vertrouwen en respect voor elkaar erg belangrijk. Want als jij je prettig voelt op school, kun je jezelf ontwikkelen.

Worden wie je bent

Eigenaarschap - zelfontplooiing, betrokkenheid, intrinsieke motivatie
Het mooiste cadeau dat je een kind kunt geven, is dat het zichzelf mag zijn. Het kind wordt steeds meer eigenaar van zijn of haar leerproces. Samen met de leerkrachten, onderwijsassistenten en klasgenoten ontdekt een kind van alles over zichzelf. Door te weten wie je bent en wat je kunt, sta je sterker in je schoenen en groei je door naar de toekomst.

Wat betekent dit voor jou?
Bij ons mag je worden wie je bent. Je weet hoe je het best leert en je leert plannen en organiseren. Samen met de juffen, meesters en je klasgenoten ontdek je van alles over jezelf. Het is heel fijn om jezelf goed te kennen en te weten wat je nodig hebt, want dan weet je ook waar jij gelukkig van wordt.